Romanův newsletter investorům
Disruptivní Investování
#69 👨‍💻 O čem bude newsletter
0:00
-5:08

#69 👨‍💻 O čem bude newsletter

Každý týden píši newsletter pro investory. Emaily chodí každou středu, pokud newsletter nedostáváte, zkontrolujte si spam složku. Můžete se přihlásit k bezplatnému odběru, nebo mě podpořit měsíčním předplatným pomocí následujícího tlačítka.

✉️ Odběr/podpora newsletteru 📺 Youtube Podcast 🎧 Spotify Podcast


Před časem jsem rozeslal formulář, jehož cílem bylo získat Vaše cenné odpovědi na mé všetečné dotazy a mohli jste se tak i Vy podílet na tvorbě tohoto newsletteru. Tvorba newsletteru mě naštěstí stále baví, ale neodolal jsem možnosti získat od Vás tipy k další tvorbě, protože poznám tak i Vás, své čtenáře. Nyní nastal čas, abychom se společně podívali na vyhodnocení dotazníkového formuláře. Co Vás tedy zajímá a čemu bych se měl věnovat, případně jak často?

Frekvence Newsletteru

Přes 65 % respondentů odpovědělo, že je s týdenním intervalem newsletteru spokojená. Proto nebudu nic měnit a týden co týden ode mě dostanete nový email. Někdy to pro mě není lehké najít čas na zpracování nějakého tématu do newsletteru, proto doufám, že se nebudete zlobit, kdyby se mi náhodou stalo, že bych jeden týden vynechal. Ač se snažím zuby nehty, aby se tak nestalo.

Bude placená sekce?

Podle statistiky více čtenářů upřednostňuje obsah zadarmo. Což není divu :-). Nejčastěji by odběratelé byli ochotni zaplatit za investiční tipy. Proto dokud nebudu mít dostatečný počet odběratelů, nebudu zakládat placenou část, která by mi umožnila dělat více propracovaná témata. Do budoucna mám však v plánu jeden newsletter měsíčně placený. Tento newsletter bude obsahovat informace o investiční příležitosti. Je to stále můj plán do budoucna, takže určitě dám dopředu vědět, že se k otevření placené části schyluje. Do té doby se můžete přihlásit k dobrovolnému placenému odběru a tím podpořit tento newsletter.

Jaká témata budu zpracovávat

Podle odpovědí Vás nejvíce zajímají moje osobní zkušenosti, mé investice a přístup jaký mám k investování. Proto jsem začal více začleňovat témata tohoto charakteru. Jedny z posledních osobních zkušeností byly investice do koloběžek nebo do lesa. Další požadovaná témata jsou analýzy investičních příležitostí. Poslední takovou analýzu jsem prováděl pro firmu Voyager Digital a mám v plánu podobných témat přidat co nejvíce. Jako třetí nejchtěnější téma jsou recenze služeb a platforem pro investování, jako například srovnání spořících účtů pro Bitcoin.

Zpětná vazba

Za Vaši zpětnou vazbu jsem Vám opravdu vděčný. Pomohlo mi to utvořit si lepší představu toho, kdo jste Vy, moji čtenáři. Existují témata, kterým se chci v budoucnu věnovat a bude se mi psát klidněji, když budu vědět, že to bude zajímat i Vás. Pokud jste dočetli až sem děkuji a za týden jsem tu opět s investičním tématem.


Služby, které používám

Blinkist - Díky této službě máte tisíce naučných knih na dosah ruky, které jsou shrnuty v 15 minutách. (více)

BlockFi - Až 6 % spoření s bitcoinem, nebo 8.6 % v dolaru. Možnost půjčení s využitím bitcoinu jako záruka nebo směnění bitcoinu. Při registraci přes můj odkaz získáte $25. (více, analýza rizika)

crypto.com - S cryptocom, můžete nakupovat, spořit, půjčovat a utrácet krypto s kartou, která nabízí až 8 % cash-back. Při registraci přes můj odkaz získáme oba $25. (více o službě, více o kartě)

Kraken - Směnárna, která je považována za jednu z nejbezpečnějších a s nejlevnějšími kurzy a poplaty. Založena v roce 2011, tedy s dlouho historií důvěry komunity. (více)

Coinmate - Směnárna, kde jde směnit bitcoin přímo za koruny za výhodný kurz. (více)

Equa - Dle mého názoru nejlepší česká banka. Žádné poplatky. Sjednání online. Výběr ze všech bankomatů kdekoliv na světě bez poplatku. Pokud se zaregistrujete přes můj odkaz získáte 100 kč zdarma.

Firstrade - Broker, který je zaměřený především na americký trh. Umožňuje nakupovat a prodávat americké ETF, akcie, opce a další a to úplně bez poplatků. (více)

O mně - darovat

Jsem softwarový inženýr, investor do disruptivních inovací, Bitcoinový nadšenec. Mým cílem je napsat kvalitní a objektivní informační email každý týden, který bude mít přidanou hodnotu jak pro investory, tak i pro nadšence do osobních financí. Pokud se přihlásíte k odběru, budete každý týden dostávat email se skvělým obsahem zdarma. Také se můžete přihlásit k placenému odběru, pokud mě chcete podpořit.

Pokud znáte někoho, koho by mohl tento newsletter zajímat, budu rád, když ho s ním budete sdílet.

Share Romanův Newsletter investorům

Tento email není možné považovat jako investiční radu. Má pouze podpořit k vlastnímu vzdělávání a hledání informací. Proto si před investováním udělejte vlastní průzkum. Nebo se obraťte na odborníky. Newsletter i článek obsahuje affiliate reklamu.

0 Comments
Romanův newsletter investorům
Disruptivní Investování
Jsem softwarový inženýr, investor do disruptivních inovací, bitcoinový nadšenec. Mým cílem je napsat kvalitní a objektivní informační email každý týden, který bude mít přidanou hodnotu jak pro investory, tak i pro nadšence do osobních financí.